Jót eszek, avagy vincent a vega

Jót eszek, avagy vincent a vega

Batáta, batáta...

2015. február 25. - daka

...csácsogó madárka. Egyik kedvenc ételem a batáta, azaz édesburgonya. Van egy selymes eleganciája a parasztos földek dombos hangulata mellett. 

Elhatároztam, hogy ilyet fogok ültetni a csicsóka mellé. Egyrészt drágán lehet hozzájutni, másrészt kegyetlen mennyiségű kecsketrágyát talicskáztam haza, harmadrészt meg a paradicsom nem szereti a kertünket, mint az kiderült az elmúlt évek alatt.

Viszont én szeretem a feleségem, hogy ilyen remek tejszínes édesburgonya krémlevest készített a keddi ebédemhez. Köszi

De tényleg. Úgy szeretem. És a batátát is.

A bejegyzés trackback címe:

https://joteszek.blog.hu/api/trackback/id/tr547219007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása