Jót eszek, avagy vincent a vega

Jót eszek, avagy vincent a vega

Jaj, ez a Bud Spencer

2015. február 24. - daka

Mikor fiatalabb voltam, mindig azt mondták, hogy Terrence Hillre hasonlítok. Ennek annyira nem örültem, mert én sosem szerettem ezeket a balhés figurákat, de hát a nyári táborokban kötelező volt nézni. Én meg már akkor megéreztem milyen az, ha az ember feje leesik, s nem bírja tartania szuper izgalmas film alatt egy pillanatra sem nyitva a szemét. Szóval magamról Terrence Hill jutott eszembe, nekem meg Bud Spencer a babról.

Már pedig a mai napon paradicsomos bab jázminrizzsel bazsalikomlevéllel hintve volt a menü. Végig úgy éreztem, hogy bászpencer vagyok és olyan erős leszek ha megeszem, mint Popeye a spenóttól.

2015-02-23_13_30_35_1.jpg

Nemrég jöttem rá, hogy Popeye igazából Pop Eye, ami szerintem nagyon vicces.

A bejegyzés trackback címe:

https://joteszek.blog.hu/api/trackback/id/tr507211967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása