Jót eszek, avagy vincent a vega

Jót eszek, avagy vincent a vega

Brokkolis köles

2015. február 20. - daka

Megígértem, hogy én főzök ma. Ebből az lett, hogy totál felhúztam magam, mit kezdjek egy fej brokkolival és egy marék kölessel.

Aztán végül odáig jutottunk, hogy megint csak Linda készítette el villámban az ebédet. Sajtkrémes brokkoli kölessel.2015-02-20_13_14_11_1.jpg

Miután megfőzte a brokkolit, ésa kölest is külön-külön, sajtkrémet kevert pirított hagymával és fűszerekkel. Az egész annyira egyszerű, engem meg az ideg kerülget, meg stresszel a konyhában. Miééért? Miért én? Én tényleg akarom, de ez nem megy olyan könnyen. Persze, ha nem 5:15-kor kelünk Lenkével, lehet hogy kitartóbb vagyok. De ez egy másik történet...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://joteszek.blog.hu/api/trackback/id/tr217191847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása